OSOBY
JEDNOSTKI I PODMIOTY
TEMATY DOKUMENTY I INFORMACJE KADENCJE |
Strona główna » Jednostki organizacyjne » Referaty, wydziały i stanowiska » Stanowisko pracy ds. dowodów osobistych, ewidencji ludności i zbiórek publicznychStanowisko pracy ds. dowodów osobistych, ewidencji ludności i zbiórek publicznychE-mail: uscpakoslaw@pl Telefon: 065 5478 332 wew. 29 Do zadań stanowiska pracy do spraw dowodów osobistych i ewidencji ludności należy w szczególności: 1) wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość, 2) prowadzenie ewidencji ludności, 3) prowadzenie rejestru stałych wyborców, 4) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości. ulic, placów i nadawanie numerów porządkowych, 5) przygotowanie projektów dokumentacji dotyczącej zadań z zakresu realizacji zadań z ustawy o aktach stanu cywilnego ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy, 6) prowadzenie spraw w zakresie zbiórek publicznych. Typ jednostki: Referaty, wydziały i stanowiska Kadencja: Aktualna kadencja (2006 - 2010) Autor informacji: Krystyna Ilasz-Szumna Informację wprowadził: Krystyna Ilasz-Szumna Opublikowany dnia: 2007-11-15 Wprowadzony do BIP dnia: 2009-07-22 Ilość zmian wpisu: 3 - pokaż poprzednie wersje Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. |
Urząd Gminy w Pakosławiu 63-920 Pakosław ul. Kolejowa 2 tel. 065 547 83 32 e-mail: pakoslaw@pakoslaw.pl |